Часткове (експрес) технічне обслуговування ліфтового обладнання.
Часткове технічне обслуговування ліфта включає в себе проведення щомісячного і квартального ремонту ліфта або підйомника. Регламентні роботи здійснюються власником ліфта або підйомника.
Послуги лінійної аварійної служби (послуги ЛАС) при частковому технічному обслуговуванню не передбачені. Замовник має можливість оформити послугу лінійної аварійної служби окремо за кожен виїзд.
Часткове технічне обслуговування є доцільним для будинків з невеликим пасажиропотоком та власників заміських будинків, в яких лише один ліфт.
Повне технічне обслуговування ліфтового обладнання.
Повне технічне обслуговування включає в себе проведення регламентних робіт, щомісячний і квартальний ремонт ліфтів та підйомників.
При повному технічному обслуговуванні непланові зупинки ліфтів, що трапляються протягом доби, усуваються нашою ліфтовою аварійною службою. Ми повністю беремо відповідальність за кожен ліфт який обслуговуємо.
Повне технічне обслуговування є доцільним для житлових та адміністративних будинків.
Технічне обслуговування ліфтового обладнання з додатковими послугами.
Технічне обслуговування ліфтового обладнання з додатковими послугами включає в себе проведення регламентних робіт, щомісячний і квартальний ремонт ліфтів та підйомників. При цьому виді обслуговування Замовник може висунуим додаткові вимоги, такі як цілодобове чергування електромеханіка, чи придбання всіх запасних частин за рахунок сервісної організації.
Технічне обслуговування ліфтового обладнання з додатковими послугами доцільне є доцільним для бізнес-центрів, лікарняних закладів, готелей чи власників будинків, які бажають бути впевненими у надійності та стабільності роботи ліфтового обладнання на 100 %.